22 en 23 juli: Las Vegas

22 juli 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Na een paar dagen in de natuur te hebben geleefd is het tijd om de verschrikkingen van de stad op te zoeken. Niet zo maar een stad, neen Las Vegas! We zijn ongeveer 2 uur bezig geweest om in Vegas te komen. De temperatuur liep op tot 45 graden en onze eerse stop was in een outlet centre met allemaal overspannen Japanners en ander volk. Ook onze kinderen raakten overspannen. We zijn dan ook met tassen vol rotzooi vertrokken naar het hart van Las Vegas. Het was niet zo eenvoudig om de parkeergarage te vinden maar na enig zoeken gevonden. Inchecken doe je midden in het casino! Na de formaliteiten gauw de stad in gegaan. Hoe moet je dit omschrijven? Herrie, hitte, ongeloof, licht, reuring en consumeren. Je ziet de meest aparte zaken: de eiffeltoren, san marco, gondels, vrijheidsbeeld, rialtobrug, brooklyn, etc etc. Je waant je soms werkelijk in Italie of Egypte. We hebben de hele avond genoten! De volgende dag hebben we de rest van Las Vegas verkend en daarbij niet het oude gedeelte vergeten. We have been there!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl