20 en 21 juli Zion National Park en Bryce Canyon National Park

20 juli 2016 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Vandaag gaat het gebeuren. Nadat we te laat waren voor het ontbijt ( Marijke wist toch nog iets te regelen) met de shuttle bus naar het nationale park om te hiken. We zijn natuurlijk eigenlijk te laat want de temperatuur gaat richting de 40 graden. Veel water meenemen dus!  Na een mooi tochtje met de bus uitgestapt en met velen de tocht begonnen. De tocht kronkelde langs een rivier en de bergen om ons heen werden steeds steiler en kwamen steeds meer op ons af. Met andere woorden: we liepen in een kloof die steeds smaller werd. Nog erger: op een bepaald moment hield het pad op en we moesten door het water gaan lopen en later waden. Wel lekker koel! Alleen voor Ewout was het niet fijn want hij liep op sportschoenen. Na een paar uur hiken lekker weer naar huis met de bus en zwemmen in de rivier. Volgens mij hebben we Thai' s gegeten in de avond. Zeer goed.

1. Sonja:
    24 juli 2016
    We zijn even een weekje op vakantie in Andalusië geweest waar we onze mail niet konden ophalen (stokoude zeer trage tablet en slechte WIFI) Maar nu heb ik jullie reisverhalen weer gelezen hoor. Leuk! Grappig dat jullie afgelopen week in Monument Valley zijn geweest waar films zijn opgenomen van John Wayne: wij zijn afgelopen week in Western Leone geweest: de decors en sets van de films "fist full of dollars" en "the Good, the Bad and the Ugly" etc. Erg grappig.
    Ik vind het erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. Genieten hoor. Groetjes van ons allemaal.